A lista vége
Díjak
Díjak - 2025
Glamour Glammies 2025
A 2025-ös GLAMOUR Glammies díjátadón a legjobb ajakápoló és -színező termék kategóriában az 50-es faktorszámú SUNDANCE sensitive kombi fényvédő krém nyert az olvasói szavazatok alapján. A vegán 2in1 fényvédő krém és stift megbízható védelmet nyújt a napsütés és a hideg ellen az arcnak, füleknek és ajkaknak. Parfümmentes, nem tartalmaz ásványi olajokat, alumíniumsókat, színezéket, sőt tartósítószereket sem.
Elle Beauty Award 2025
Örömmel jelentjük, hogy az alverde limitált kiadású gránátalmás ajakápolója a széleskörben terjesztett ajakápolók között első helyezést ért el a vásárlói szavazatok alapján! A vegán natúrkozmetikum formulája növényi olajokkal gondoskodik a puha ajkakról, miközben kellemes gránátalma illattal kényeztet. Köszönjük a sok szavazatot, támogatást az ELLE Magazin Beauty Award 2025-ös versenyén!
Két díj az Év boltja versenyen!
A Store Insider magazin kiadója, a PPH Média 2025-ben tizenegyedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyét. A dm idén a kereskedelmi láncok versenyében mérette meg magát két kategóriában is. Mindkét megpályázott kategóriában elhoztuk az első díjat, és elnyertük az Év Egészséges Életmódot támogató Kereskedője 2025 díjat, valamint az Év Munkáltatója az FMCG Kiskereskedelemben 2025 díjat!
Az Év Egészséges Életmódot támogató Kereskedője díjjal az egészséges életmód terén tett erőfeszítéseinket díjazták.
Az Év Munkáltatója az FMCG Kiskereskedelemben 2025 díja a munkáltatói tevékenységünket ismerte el, pályázati anyagunkban a munkavállalókat segítő jólléti elemekkel, a széles körű képzési lehetőségekkel, a dm-es alapértékekkel és az ezeken alapuló vállalati megoldásokkal ismertettük meg a zsűrit.
Megbízható Munkaadó Díj 2025-2027
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) éves taggyűlésének keretében rekordszámú, 40 tagvállalat vehette át a „Megbízható Munkaadó 2025/27“elismerő címet. A díjjal olyan vállalatokat jutalmaznak, amelyek példaértékű és megbízható módon gondoskodnak munkatársaik munka- es életkörülményeiről. A dm Kft. immáron ötödik alkalommal vehette át a megtisztelő díjat.
PPH Media a DoingGood - CSR AWARD
Ötödik alkalommal hirdette meg a Kreatív kiadója, a PPH Media a DoingGood - CSR AWARD versenyt, amelynek célja, hogy ösztönözze a vállalatokat olyan felelős üzleti gyakorlatokra, amelyek pozitív társadalmi és környezeti hatással bírnak.
A CSR versenyen „Egészségügyi kezdeményezések: egészségügyi szolgáltatások és programok fejlesztése a közösség számára” kategóriában első helyezést értünk el Test.Lélek.Közösség című pályázatunkkal. Harminc millió forintos keretösszegű pályázatot írtunk ki civil szervezetek számára a női egészség tematikához kapcsolódó projektek megvalósítására, összesen 7 nyertes civil projektben több mint 700 rendezvénnyel és tevékenységgel több mint 24 ezer főt értek el, köztük hátrányos helyzetű női csoportokkal.
Díjak - 2024
JOY Prix de Beauté
A JOY Prix de Beauté díjátadóját 22. alkalommal rendezték meg, ahol az eddigiekhez hasonlóan a szépségipar nagyágyúi vettek részt. A JOY hazánk egyik legnépszerűbb női magazinja, amely minden évben megrendezi ezt a neves versenyt. A kozmetikumokat mind a vásárlók, mind pedig a szakmai partnerekből álló zsűri véleményezi és értékeli. A szakmai szempontokat Pallag Evelin (Makeup Artist), Kenesei Anikó (JOY szépségszerkesztő) és Vadász Emese (joy.hu szépségszerkesztő) képviselték, akik alaposan megvizsgálták a termékeket. A szépségipar egyik jelentős díjáért 2024-ben huszonkét kategóriában lehetett nevezni. Íme azok a kategóriák, amelyekben a dm márkáink nevezést értek el:
1. Női arcápolás - széles körben terjesztett; 3. hely: alverde barriererősítő arcszérum 0,3% ceramid-komplexszel és bio citromfűvel
2. Női testápolás; 2. hely: alverde 2in1 vitamin care testápoló
3. Anti-aging - széles körben terjesztett; 2. hely: Balea Vital+ intenzív arcápoló szérum ceramidokkal
4. Dekorkozmetikumok - szem; Közönségdíj: trend !t up Hero Stay szemhéj- és szemkontúrceruza
Speciális FMCG verseny 2024
A fogyasztói szokások és az életmód változásaira reagálva a verseny kiegészült és hármas megmérettetéssé alakult és a korábbi mentes, funkcionális mellett tovább bővült a bio kategóriával - a három versenyt egy időben hirdette meg a Store Insider kiadója. Újdonság az is, hogy az egyes kategóriákban a zsűri 2024-ben külön-külön díjazta a gyártói márkákat és a kereskedelmi márkákat is; lehetőséget adva arra, hogy mind a gyártók, mind a kereskedelmi láncok még nagyobb esélyt kapjanak kiemelkedő minőségű mentes termékeik bemutatására.
A szakértőkből álló bírák többek között az árucikkek összetevőit, tápértékét, ízvilágát, innovációit és csomagolását is vizsgálták - ezen szempontok alapján osztották ki a kategóriagyőzteseknek járó díjat. A dm drogerie-markt megfizethető és minőségi termékei a korábbi évekhez képest idén rekordszámú, összesen nyolc első helyezést zsebeltek be a megmérettetésen. A verseny nyertesei egy évig használhatják az évszámmal ellátott verseny logóját a pontos nyertes kategória megjelölésével.
Minősített mentes termékek versenye
- NON-FOOD
- Mentes bőr- és hajápolás > Sampon kategória: Balea natural beauty sampon, bio vaníliakivonattal és kakaókivonattal
- Mentes háztartás kategória: Denkmit nature Pro Climate folyékony mosószer fehér ruhákhoz
- FOOD
- Mentes tejtermék alternatíva > Növényi ital kategória: dmBio cukormentes zabital
- Mentes snack > Szendvicském kategória: dmBio zöldséges kenyérfeltét édesburgonyával és dióval
- Mentes tészta kategória: dmBio gluténmentes penne száraztészta barna rizsből
Minősített funkcionális termékek versenye
Fehérjével dúsított > Szelet kategória: Sportness 33%-os fehérjeszelet földimogyoró-karamell ízben
Minősített bio termékek versenye
Bio édes snack és szárazárú > Szelet kategória: dmBio kókuszos szelet
Bio zöldség- és gyümölcslevek > Gyümölcslé kategória: dmBio pink grapefruitlé
Elle Beauty Awards 2024
Eljött az idő, hogy megmutassuk a 2024-es Elle Beauty Awards végeredményét, hogy mely dm márkás termékek kapták a legtöbb szavazatot a megmérettetésen. Az idei versenyen a szépségipar neves képviselői mellett a vásárlók is voksolhattak a kedvenceikre.
A megbízott ítészek a #cleanbeauty/natúr tusfürdő kategóriában az alverde ultra sensitive krémtusfürdőjét, míg a #cleanbeauty/natúr arc hidratáló kategóriában az alverde vadrózsás arcápoló olaját választották a legjobbnak. Emellett együttesen a zsűri és az olvasók szavazatai alapján a #cleanbeauty/crueltyfree kategória első helyét a Balea natural beauty tusfürdője kapta, amely mandulaolaj és cseresznyevirág kivonattal tisztítja és ápolja a bőrt.
Global Influencer Marketing Awards 2024 – dmLIVE Shopping
Idén először neveztük a dmLIVE Shopping kampányunkat a világ egyik legnagyobb influencer marketing versenyén. Nagy örömünkre a döntőbe jutott a benyújtott munka és a 3. helyet szerezte meg a legjobb 8 kampány közül világszerte!
Ügynökségünk esettanulmánya a dmLIVE Shoppingról : https://starnetwork.hu/portfolio/esettanulmany-dmlive/
Év boltja 2024
A PPH Média idén is meghirdette az Év boltja versenyt, melynek célja, hogy a szakmai zsűri, valamint a fogyasztók szavazatai segítségével díjazzák a legnépszerűbb üzleteket. Az előzsűrizést követően több kategóriában választották ki idén is a legjobbakat, a 434. kiskunhalasi dm üzlet (6400, Kiskunhalas, Füzér utca 3/A.) a drogéria kategóriában versenyzett, és nyerte el a rangos Év Boltja 2024 díjat. A dm számára fontos, hogy az üzletek a helyi közösség aktív részei legyenek. Pályázatunkban olyan üzletet mutattunk be, ahol a kollégák nagy része már közel 30 éve dolgozik a város közösségéért. Nagy öröm számunkra, hogy három éve minden évben dm üzlet érdemli ki ezt a kitűntetést drogéria kategóriában.
Év sajátmárkás terméke pályázat
A PPH Media Store Insider magazin által szervezett versenyen a szakmai zsűri döntése alapján, két kategóriában is a dm márkák hozták el az első helyezést. A díjra a hazai élelmiszerpiacon dolgozó FMCG kereskedelmi cégek pályázhattak a saját márkás termékeikkel. A díj elnyerésére legalább 2022 januárjától jelenleg is forgalomban lévő, és 2023-ban is forgalomban levő, csomagolással rendelkező élelmiszeripari food és non food termékekkel nevezhetnek a pályázók.
Főkategória: kozmetikumok; alkategória arcápolás győztese: alverde arcápoló olaj bio vadrózsával
A bio vadrózsaolajat tartalmazó alverde arcápoló olaj csökkenti a finomabb ráncok mélységét és hatékony az idő előtti bőröregedés látható jeleivel szemben. Revitalizálja a fáradt bőrt és új erőt ad neki, a természetes almamag-kivonat pedig simít, feszesít és csökkenti a finomabb ráncokat.
Főkategória: mentes háztartás; alkategória: mosogatószer győztese: Denkmit nature Pro Climate kézi mosogatószer-koncentrátum
A citrusillatú kézi mosogatószer koncentrált tisztítóerejével hatékonyan oldja a zsírt és egyéb szennyeződéseket már hideg vízben is - ezáltal meleg vizet spórolhat, illetve kevesebb mosogatószer is elegendő a szokásos mosogatáshoz. Az alapanyagok 80%-a természetes eredetű, a csomagolás pedig 44%-kal kevesebb műanyagot tartalmaz, mint egy 500 ml-es Denkmit flakon.
dm active beauty törzsvásárlói programunk elnyerte az Év Vásárlóbarát Díját 2024-ben
A Store Insider magazin és kiadója a PPH Media idén első alkalommal hirdette meg az Év Vásárlóbarát Díját, amelyen dm active beauty törzsvásárlói programunk elnyerte az Év Vásárlóbarát Díját 2024-ben a Hűségprogramok, promóciók kategóriában.
Évről-évre célunk, hogy ösztönözzük vásárlóinkat a tudatos tervezésre és vásárlásra, hogy az aktuális kuponos termékek kiválasztásával többet takarítsanak meg, illetve folyamatosan figyeljék az elérhető extra pont ajánlatokat, és használják azokat. Ezáltal egy nem csak elkötelezett, de aktív vásárlói közösséget tudhatunk a magunkénak, akik rendszeresen visszatérnek hozzánk és lojalitásukkal honorálják bolthálózatunkat. A tudatosság- és a lojalitás-ösztönzés fontos számunkra – vásárlóink számára pedig kifizetődő, hisz a gyűjtött pontokat kedvezményre válthatják.
A versenyen a cégek fogyasztóknak szánt, kiemelkedő ügyfélélményt nyújtó megoldásait keresték, így ez a díj megerősíti, hogy a törzsvásárlói programunk sikeresen megvalósítja célunkat, és vásárlóink elégedettségét szolgálja.
CSR Doing Good Award - Special Mention díj
A CSR Doing Good Award januári díjkiosztóján Környezeti ügyek kategóriában Special Mention díjat nyertünk. A Fenntarthatósági nonprofit projektek alkategóriában az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézettel és a Zöld kör egyesülettel megvalósított közös projektünkkel neveztünk: a szervezetek a vegyszermentes növényvédelem kapcsán indítottak a támogatásunkkal edukációs programokat 2023-ban. A kerti teendőkön, tudnivalókon az ÖMKi szakértői és McMenemy Márk tévés műsorvezető, a Kert TV házigazdája kalauzolta végig az érdeklődőket a kezdeményezés során. Emellett a projekt szociális vetületét erősítve a Zöld Kör egyesület hátrányos helyzetű kelet-magyarországi térség iskoláiba vitte el a vegyszermentes növényvédelem tudnivalóit.
A JOY magazin idén 22. alkalommal rendezte meg a nagyszabású szépségdíj versenyét, a Prix de Beauté-t.
Az elismert szakmai zsűri mellett a fogyasztók egy microsite segítségével még szélesebb körben vonódtak be az év legrangosabb szépségdíjának odaítélésébe. 7 kategóriában keltek versenyre a dm saját márkás termékei, melyből 4 helyezést értünk el.
- 1. helyezett – Balea Med Ultraszenzitív arctisztító gél - Kategória: Női arcápolás
- 3. helyezett - Balea Professional Hajkúra károsodott és töredezett hajra – Kategória: Hajápolás és hajformázás
- 3. helyezett - Balea Beauty Collagen arcápoló szérum – Kategória: Anti aging
- Közönség kedvenc- alverde NATURKOSMETIK krémes-olajos testápoló Pro Climate – Kategória: Tudatos termékek
Újabb rangos elismerést kaptak a dm márkás termékek
A Store Insider magazin és kiadója a PPH Media idén első alkalommal hirdette meg a Minőségi mentes verseny mellett a funkcionális termékek versenyét is. A termékeket a bírálók érzékszervi bírálat alá vették, s minden kategóriában ellenőrzött vaktesztet végeztek, és több szempont alapján értékelték az egyes termékeket. A második körben már az egyes termékek csomagolását is láthatták, ekkor a designt, a címke tartalmát és az összetételt is tudták pontozni. A szakmai zsűri az alábbi termékeknek ítélte oda a kategóriagyőztesnek járó díjat:
- Mentes ital: dmBio gyömbéres-almás 7 napos shot kúra
- Vegán, C-vitaminban gazdag, az összetevők ökológiai gazdálkodásból származnak
- Mentes snack/kréker alkategória: dmBio ázsiai kréker mix
- Vegán, az összetevők ökológiai gazdálkodásból származnak
- Mentes bőr/hajápolás/arcápoló olaj alkategória: alverde arcápoló olaj bio vadrózsával
- Vegán, minősített natúrkozmetikum, színezék-illat és mikroműanyag-mentes, a csomagolás 80%-ban újrahasznosított alapanyagokból készült
- Mentes dekorkozmetikum: alverde Coffeine éjszakai szempillaszérum
- Vegán, minősített natúrkozmetikum, mikroműanyag-mentes
- Mentes háztartás/mosogatószer alkategória: Denkmit nature Pro Climate kézi mosogatószer-koncentrátum, levendula illattal
- megújuló nyersanyagokon alapuló összetevőkből
- 100%-ban újrahasznosított anyagból készült flakonban
StarStore Év Drogéria Üzletlánca 2023
A Trade magazin idén is versenyre hívta a magyarországi székhellyel rendelkező értékesítési pontokat és üzletláncokat. A dm drogéria kategóriában elnyerte a StarStore Év Kereskedője díjat.
A dm-nél a változó gazdasági körülmények között is az előre mutató megoldásokban hiszünk, tudatosan haladunk kitűzött céljaink felé. Üzleteinkben szakértőként és inspirációforrásként is segítettük a vásárlóinkat, folytattuk a megkezdett fejlesztéseket, bővítettük társadalmi felelősségvállalás kezdeményezéseinket, munkatársainknak pedig stabil és kiszámítható munkafeltételeket biztosítottunk.
Cosmopolitan Beauty Awards
Egy vadonatúj versenyre neveztük be idén a dm márkás termékeket. A májusi szavazás során közel 12.000 olvasó véleménye alapján derült ki, hogy, a több, mint 250 nevezett termék közül melyek a Cosmo-lányok kedvenc beauty termékei. Nagy örömünkre szolgál, hogy megosszuk veletek is a jó hírt: Két termékünk is díjazott lett a Cosmopolitan Beauty Awards versenyén.
A #goodhairday kategóriában a Balea Professional argánolajos hajápoló olaj, míg a #faceandbody kategóriában az alverde 2in1 kézkrém és maszk került ki nyertesként.
Év boltja 2023
Az Év Boltja verseny célja, hogy egy szakmai zsűri, valamint a fogyasztók szavazatainak segítségével díjazzák a legnépszerűbb üzleteket. Drogéria kategóriában 286. zalaegerszegi üzletünk (Balatoni út 5-7.) nyerte el az Év Boltja 2023 díjat!
A verseny során a zsűri értékeli, hogy mennyire vásárlóbarát az üzlet, a kihelyezések alkalmazkodnak-e a fogyasztói igényekhez, milyen a szolgáltatások színvonala, mennyiben érvényesülnek a fenntarthatósági szempontok a működés során, mennyire innovatív megoldásokkal él az üzlet. A dm számára az egyén, a közösség és a környezet jólléte egyszerre fontos, és tevékenysége által ezt egészében támogatja, pályázatunkban idén ezeket a területeket mutattuk meg.
Marie Claire Hungary Beauty Awards
Immáron harmadik alkalommal kerültek kiosztásra a Marie Claire Hungary Beauty Awards díjak, melyeket a hazai piacon kapható legjobb szépségtermékek kapják. A májusban lezajlott, három hetes közönségszavazáson több, mint 300 termék versengett a legjobbaknak járó elismerésért. Örömünkre szolgál, hogy 2023-ban 4 dm márkás beauty termék is az élen landolt. A szakmai zsűriben - a magazin részéről - Tóth-Szántó Krisztina főszerkesztő és Rózsa Ágnes szépségszerkesztő, valamint külsősként Ternyák Kata fodrász, az Imagine szalon tulajdonosa és szakmai vezetője, Pataky Ági sminkmester és Gyöngyösi Nóra bőrgyógyász és kozmetológus szakorvos vettek részt az értékelésben.
- A legjobb szemöldök és szemhéjfesték: trend !t up Calligraphy vízálló szemhéjtus
- A legjobb vegán termék: alverde testápoló bio homoktövissel és bio vaníliával
- A legjobb bio- és/vagy natúr testápoló: alverde All-In-One ápoló olaj, arcra, testre és hajra
- A legjobb a legjobb szépségvitamin és étrend-kiegészítő: Mivolis Haar Vital Komplex étrend-kiegészítő kapszula, vitaminokkal és ásványi anyagokkal
Megbízható Munkaadó Díj 2023-24
Elnyertük, immáron 4. alkalommal, a „Megbízható Munkaadó“ címet a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara pályázatán a 2023-2024-es évre is!
Achim Weinstock, a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) alelnöke elmondta, hogy a „Megbízható Munkaadó” cím és pályázat ötlete 2017-ben indult útjának, azzal a célzattal, hogy felhívja a cégek figyelmét a munkavállaló-barát környezet fontosságára, és a munkahelyi feltételek folyamatos javítására ösztönözze a vállalatokat. Ugyanakkor az ezt szolgáló intézkedések és megoldások növelik a résztvevő vállalatok vonzerejét is a potenciális munkavállalók irányába, más szóval a cég „employer branding”-jét. Ezért nagyon komplex kritériumrendszernek kell megfelelni annak, aki két évre megkapja a címviselés jogát.
A pályázat során az előbb említett részletes kritériumrendszer alapján kellett ismertetnünk gyakorlati megoldásainkat, vállalati irányelveinket, úgy, mint javadalmazás, szociális-jóléti juttatások, egészség és munkakörülmények, képzés és továbbképzés, fejlődési és karrierlehetőségek. A szakmai zsűri értékelése alapján 33 vállalat, köztük a dm Kft., viselheti a megtisztelő „Megbízható Munkaadó” címet a következő 2 évben. A kitüntető okleveleket Achim Weinstock, a DUIHK alelnöke és dr. Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter adták át.
Greengage – a zöld elkötelezettség díja
A PPH média szaklapkiadó 2023-ban is meghirdette a Greengage – a zöld elkötelezettség díja pályázatot. A verseny célja volt, hogy megtalálja és bemutassa azokat az eredményes vállalatokat, akik ma Magyarországon fenntarthatóan, kiemelt fontossággal, "öko-tudatosan" és környezetkímélően gyártanak innovatív termékeket, adnak el szolgáltatásokat, vagy támogatják fejlesztéseikkel, folyamataikkal a piacot. Büszkék vagyunk rá, hogy Új és megújított termékek kategóriájában a dm Csomagolásmentesen a fenntartható jövőért! pályázata lett a kategória győztese. A dm októbertől a hazai drogériák között elsőként országosan 24 üzletében állított üzembe utántöltő állomást. Budapesten 8, míg vidéken további 16 helyszínen vásárolhatnak csomagolásmentesen öko termékeket a fenntartható alternatíva iránt érdeklődők.
Krémmánia kedvencek
A platform minden évben elkészíti azt a listát, amely a felhasználók által kedvelt újdonságokat tartalmazza. „Évről-évre arra törekszünk, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki a vásárlókat, mind szolgáltatás, mind pedig szortiment terén. A tudatos vásárlás a vállalati filozófiánk része, többféle alternatívát is kínálunk a hozzánk betérőknek, hiszen sokan a vásárlás előtt előre megnézik az összetevőket és informálódnak a minőségéről. A dm számára a vásárlói visszajelzések jelentik a legtöbbet, így külön büszkék vagyunk arra, hogy a listára két Balea termék is felkerült.” – mondta Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Vásárlói visszajelzések:
- A Balea MED ultra sensitive arctisztító hab egy szuper INCI-vel bíró arctisztító, a tapasztalatok szerint kellemesen puhább tapintásúvá teszi a bőrt és persze szépen tisztítja is. Ha bevált a Balea márka géles arctisztítója, akkor ezzel is érdemes egy próbát tenni. Krémmánia értékelés: 4,28.
- A Balea natural beauty élénkítő tusfürdő sokatok tetszését nyerte el idén azzal, hogy egyáltalán nem szárította a bőrt. Összetevői megfelelőek és kellően habzik, valamint a használathoz is kényelmes a csomagolás kialakítása. Árban elérhető, illata kellemes. Krémmánia értékelés: 4,5.
Díjak - 2022
Mentes-M 2022 pályázat
A Store Insider és kiadója a PPH Media 2018-ban indította útnak a Mentes-M versenyt. Az idei, ötödik megmérettetésre food és drogéria kategóriában kerültek shortlist-re a dm márkás termékek. A szakmai zsűri többek között a termékek hasznosságát, minőséget, valamint a csomagolást, textúrát és ízélmény vetette górcső alá. 2022-ben hét kategóriában győzedelmeskedtek dm márkáink.
- Mentes - kamra/cukorhelyettesítő: dmBio agavé szirup
- Mentes - snack & bar: dmBio gyömbéres-kurkumás 7 napos shot
- Mentes - sweet & nasi: dmBio mogyorókrém
- Mentes - vegán: dmBio harissa falafelpor
- Mentes - háztartás: Denkmit nature Pro Climate kézi mosogatószer
- Mentes - bőr- és hajápolás: alverde Pro Climate szilárd sampon
- Mentes - fenntarthatósági díj: dmBio Pro Climate zabital-koncentrátum
- Márka: dmBio; Terméknév: Bio harissa falafelpor, paprikával és chilivel, 175 g; Ár: 949 Ft; Alapár: 0,175 kg (5 423 Ft / 1 kg); dm márka logó; 4,548 5 csillagból 104 értékelés alapján; Elérhetőség: Állapot zöld Rendelhető, Állapot szürke dm üzlet kiválasztása949 Ft0,175 kg (5 423 Ft / 1 kg)Rendelhető
A lista vége
Starstore 2022 pályázat
Ismét a dm Magyarország nyerte „Az Év Drogéria Üzletlánca 2022” címet a StarStore – Év Kereskedője 2022 versenyen! Az immáron 8. alkalommal meghirdetett pályázaton a szakmai zsűri többek között a dm felelősségvállalás iránti elköteleződését, valamint a munkatársakra és a vásárlókra való odafigyelését díjazta, amely biztos alapot adott a folyamatosan változó körülmények és szabályozások közepette is. Fejlesztéseink célja, hogy a két teret a vásárlók igényeinek mentén összekösse.
Nők Lapja Food Awards 2022
2022 júniusban első alkalommal adták át a Nők Lapja Food Awards díjakat. A pályázatra olyan élelmiszerek és italok nevezhettek, amelyek elérhetők a hazai üzletekben. Az egy hónapig tartó voksolás alatt közel 165 000 szavazat érkezett termékekre a nőklapja.hu olvasóitól. A 2022-es pályázat bio kategóriájának győztese a dmBio Barista zabital, amely krémes textúrájának köszönhetően ideális felhabosításra, így tej nélkül is élvezhetitek az ízletes cappuccino és macchiato nyújtotta különleges kávéélményt!
Joy Prix de Beauté - a szépség nagydíja
Legzöldebb termék különdíj: alverde Pro Climate pumpás dezodor
3. helyezés - Anti-aging termékek kategória Balea Q10 24H Energy ránctalanító arckrém
Év boltja díjat nyert a dm veresegyházi üzlete
Az Év boltja verseny 2015-ben indult, idén 8. alkalommal rendezte meg a Store Insider magazin és kiadója a PPH Media. Idén 72 pályázat érkezett, ezek fele került be a döntőbe az első körös, online értékelés alapján. Az Év Boltja verseny célja, hogy egy szakmai zsűri, valamint a valós fogyasztók szavazatainak segítségével díjazzák a legnépszerűbb üzleteket. 2022-ben a Drogéria kategória díját, a dm Magyarország 396-os veresegyházi üzlete nyerte.
Tekintse meg kisfilmünket: Az Év Boltja 2022 - drogéria nyertes - YouTube
Család barát elismerés
Elnyertük 2022-ben is a Családbarát Hely Tanúsító Védjegyet, Munkahely kategóriában, a Családbarát Magyarország Központ pályázatán. A pályázat alapgondolata, hogy a munka és a magánélet nem egymást kizáró, hanem egymást erősítő tényezők az egyéni kiteljesedésben. A családi életben kiegyensúlyozott munkavállaló az elkötelezettségével az adott szervezet sikeréhez is hatékonyabban járul hozzá. A szervezeti szinten érvényesülő családbarát szemlélet a munkavállalók hosszútávú megtartásában is segít, a munkaerőpiacon pedig versenyelőnyt biztosít.
A pályázat különösen a családbarát szempontok megvalósulását vizsgálta, hét különböző témában: a foglalkoztatás módjára, dolgozói támogatásokra, szervezeti szolgáltatásokra, családtámogatásokra, vállalati eseményekre, fizikai és mentális egészség támogatására és a családtudatosság kommunikációjára vonatkozóan.
A díjat a munka - magánélet egyensúlyára való jó gyakorlataink, törekvéseink miatt kaptuk meg.
A dm-nél mindig is kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy munkatársaink kiegyensúlyozottak legyenek, és biztosítsuk a munka magánélet egészséges egyensúlyához a megfelelő körülményeket. Ez az elmúlt években különösen nagy jelentőséggel bírt, a megváltozott munkakörülmények között. Büszkék vagyunk rá, hogy ismét elnyerhettük ezt a rangos kitüntetést.
Díjak - 2021
Mentes-M 2021
A PPH Media Store Insider magazinja immáron negyedik alkalommal rendezte meg a Mentes-M versenyt, melyre idén összesen 19 főkategóriába várták a nevezéseket. A nagy érdeklődés végett közel 137 finalista pályázat került be a döntőbe. A szakmai zsűri első körben egy ellenőrzött vak teszten bírálta a beérkezett termékeket, majd a második körbe a kiválasztott minták csomagolásait is górcső alá vetették. Nyertes termékeink:
Uzsonnásdoboz - Gyümölcsszelet alkategória: dmBio gyümölcsszelet spirulinával és citrommal
Az év mentes termékcsaládja - Öko termékcsalád kategória: Pro Climate környezetsemleges* termékcsalád
*Kompenzáció természet-helyreállító projektekkel 5 környezeti hatást érintően: klímaváltozás, eutrofizáció, savasodás, nyári szmog, ózonréteg-elvékonyodása.
Közösségi befektetés díjat nyert a dm
Az Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjat minden évben azok a példaértékű vállalati felelősségvállalási és fenntarthatósági programok nyerhetik el, amelyek mérhető, kimutatható pozitív változásokat eredményeznek a társadalom és a környezet szempontjából. Vállalatunk a Jövő gazdasága kategóriában nyert első helyezést, a zsűri a 2020-as Giving Friday programunkat díjazta, amely során átszíneztük a Black Friday napot, és aznapi forgalmunk 5 %-át jótékony célra ajánlottuk fel.
A Trade magazin StarStore – Év Kereskedője 2021. díj
A kereskedelmi láncok versenyében a zsűri döntése alapján „Stratégiai gondolkodás és rugalmasság a változó körülmények között” című pályázatunkkal drogéria kategóriában elnyertük az „ÉV DROGÉRIA ÜZLETELÁNCA 2021” címet.
Év boltja díjat nyert a dm ráckevei üzlete
A Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” megmérettetést, amelyen a dm is indult a ráckevei üzletet nevezve a versenybe. A zsűri döntése alapján idén is a dm nyerte el az „Az Év Boltja” címet drogéria kategóriában. Továbbra is igyekszünk megfelelni az elvárásoknak, és olyan innovatív megoldásokkal segíteni a vásárlókat, hogy mindenki a saját igényeinek és kényelmi szempontjainak megfelelően tudja elvégezni a bevásárlást.
Megbízható munkaadó
Idén ismét elnyertük a „Megbízható Munkaadó“ címet a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara pályázatán. A megtisztelő elismerést immár harmadik alkalommal ítélték oda a dm-nek. A díjat a munkatársaink iránti példaértékű munka- és életkörülményekre irányuló kezdeményezéseink miatt kaptuk meg, illetve az elmúlt év során, a járvány okozta kihívások ellenére tanúsított helytállásunkért, különös tekintettel a dolgozóink egészségmegőrzését szolgáló intézkedéseinkre. A pályázat során nyolc, munkatársakkal kapcsolatos területen kellett részletesen beszámolnunk a jól működő vállalati gyakorlatunkról. Ezek között megtalálhatóak a javadalmazásra, a szociális-jóléti juttatásokra, az egészség- és munkakörülményekre, a képzésre és továbbképzésre, a fejlődési lehetőségekre, valamint az új kollégák beillesztésére vonatkozó kérdések is. Ez a kitüntetés az idei évben különös jelentőséggel bír a számunkra, hiszen méltó elismerése ez munkatársaink kimagasló helytállásának, amit az elmúlt évben tanúsítottak. Köszönjük munkatársaink támogatását és elkötelezettségét.
Díjak - 2020
Joy Prix de Beauté - a szépség nagydíja
- helyezés Női arcápolás- széles körben terjesztett kategória: Balea kétfázisos szérum és szövetmaszk C-vitaminnal
- helyezés Tudatos termékek, vegán kategória: alverde Skin Food testápoló vaj bio lime-mal és bio sheavajjal
- helyezés Dekorkozmetikum, szem kategória: alverde szempillanövesztő szérum
Közönségdíjas: Tudatos termékek, bio: alverde Q10 nappali arckrém bio gojibogyóval
A részletekért kattintson ide!
Doing Good – CSR Award
A Kreatív magazin először hirdette meg a Doing Good – CSR Award versenyt, amely során társadalmi felelősségvállalás témában keresték a legjobb vállalati megoldásokat.
Kezdd kicsiben! tudatos fogyasztást népszerűsítő kampányunk a verseny integrált CSR projektek kategóriájában ért el az első helyezést.
dm Kezdd kicsiben - Környezettudatosság apró lépésekkel - YouTube
Mentes-M 2020
A dm sajátmárkás termékei 2020-ban kilenc kategóriában bizonyultak győztesnek a PPH Media Store Insider magazinja által meghirdetett Mentes-M versenyen. Idén is olyan termékek nevezését várta a zsűri, amelyeket nem tartalmazzák a 14 fő allergén legalább egyikét. A drogériai láncok közül idén a dm Magyarország hozta el a legtöbb díjat. Tovább
Effekt 2030 – A közösségi befektetések díj
A Kezdd Kicsiben! környezeti fókuszú edukációs kampányunk újabb díjat nyert.
Az Effekteam Egyesület a Jövő gazdasága kategóriában jutalmazta pályázatunk Közösségi befektetések kitüntetéssel.
Fenntarthatóság Szimbóluma díj
A dm fenntarthatóság terén elért eredményeit, és a 2019-es Kezdd kicsiben tudatos vásárlást segítő programot a Trade magazin zsűrije pozitívan értékelte, így a dm elnyerte a Fenntarthatóság Szimbóluma díjat. A Trade magazin először hirdette meg a pályázatot, céljuk, hogy minden évben, minél több olyan sikeres projektet mutassanak be, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
Az év boltja díj
Közös siker - Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy idén mind az Év Drogériája, valamint az Év vevőbarát kereskedője díjat is a dm 397-es üzlete nyerte. Azonban úgy gondoljuk, hogy az elmúlt hónapokat tekintve ez az elismerés nem csak egy üzletnek, de a dm minden területén dolgozó kollégának is az érdeme. Nem utolsó sorban köszönjük Nektek a belénk vetett bizalmat! Nézze meg kisfilmünket!
Megbízható munkaadó díj
A Megbízható Munkaadó díj odaítélésekor a zsűri hét, a humánerő-gazdálkodással kapcsolatos területet vizsgált, s ezek alapján kellett részletesen beszámolnia a dm-nek a vállalati gyakorlatról és az ennek alapjául szolgáló irányelvekről. Az elismerést olyan cég kaphatja meg, amely példaértékű módon a kötelezően előírt juttatásokon túlmenően gondoskodik munkavállalóiról. Az értékelési szempontok között olyan fontos kérdések szerepelnek, mint a javadalmazás, a szociális-jóléti juttatások, az egészséges és biztonságos munkakörülmények biztosítása, a családbarát munkaszervezés, a képzés és továbbképzés, valamint az egyéni fejlődési lehetőségek megteremtése is.
EMMI Családbarát Munkahely tanúsító védjegy Bronz fokozata
A védjegy hitelesen bizonyítja a munkavállalók és a szolgáltatást igénybe vevők számára, hogy a védjegy tulajdonosa családbarát szemléletű, azaz családbarát munkahelyként működik, amely a szervezet társadalmi hitvallását, felelősségvállalását is igazolja.
Díjak – 2019
Prix de Beauté - A szépség nagydíja
- 1. helyezett: Dekorkozmetikum – kéz kategóriában a trend IT UP soft matt körömlakk
- 2. helyezett: Dekorkozmetikum – száj kategóriában a trend IT UP ultra matt ajakrúzs
- Különdíj: Dekorkozmetikum - arc: trend IT UP Natural Radiant highlighter
- Különdíj: Tudatos termék - vegán: alverde naturschön olívás arckrém
BeneFit Prize
A szakmai díjak odaítéléséről független bírálóbizottság döntött. Különdíjakkal azokat értékelte a szakmai zsűri, akik egy-egy szegmensben alkottak kiemelkedőt, a dm a biztosítások kategóriában nyert különdíjat. A vállalatnál a kollégákat biztosítások védik, munkatásanikról 0-24 órában, tehát szabadidejükben is gondoskodunk.
Szerethető Munkahelyek Díj
A DreamJo.bs kezdeményezésére létrejött díj célja, hogy lehetőséget adjon a hazai munkaadóknak, hogy őszintén megmutassák, miért jó náluk dolgozni, illetve a munkavállalóknak, hogy megismerhessék ezeket a cégeket. A 2019-ben harmadik alkalommal megrendezésre kerülő verseny díjazottjait egy ünnepélyes díjátadó gálán köszöntötték a szervezők. A dm, mint „Szerethető Munkahely Példakép” részt vett a zsűrizésben, pontozásban, véleményezésben és szakmai különdíjat adott át Employer Branding, nagyvállalat kategóriában.
Bisnode Megbízhatósági Díj
A díjat 2019 novemberében a Figyelő TOP200 2019 kiadvány bemutató gáláján vehette át a dm. A vállalat teljesítményét mennyiségi és minőségi mutatók alapján értékelték. A díj jól mutatja, hogy a vállalat hosszú távon, felelősen gondolkodik, s eszerint alakítja vállalati stratégiáját.
HRKOMM Award – ezüstérem
A szakmai díjat a „Karriernap a dm-ben” című pályázatért kaptuk „HR tevékenység tartalma alapján” kategóriában és ezen belül „kiválasztási megoldás” alkategóriában. A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat.
Cosmopolitan Beauty Awards
Az eseményen az olvasók, valamint a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt termékeket díjazták. A pályázatra összesen 216 nevezés érkezett, amelyből 35 kategóriában 70 terméket hirdettek ki nyertesként. Az olvasók szavazatai alapján, A legjobb bio- és natúrkozmetikum kategóriában az alverde ultra sensitive tusfürdő került ki győztesként.
Év boltja - Vevőbarát különdíj
A 2019-es Év Boltja pályázaton az Arany János utcai 053-as dm üzlet nyerte el a Vevőbarát különdíjat, melyet az üzlet vezetője Szalontai Zsóka vehetett át. A beérkező pályázatokat egy szakmai zsűri értékelte, majd ezt követően a döntőbe jutott üzletekre a vásárlók is voksolhattak.
Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette a 2019-es „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. A dm telefonos és elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriákban is első helyezést ért el.
Mentor Oscar
A Mentor Oscar díjjal jutalmazták a dm mentoring területen elért eredményeit: vállalat több szervezeti egységben vezette be párhuzamosan a mentori tevékenységet, indulása óta 300 munkavállalót sikerült bevonni a 6 hónapos mentorálási folyamatba.