FőnavigációKategória navigációFőtartalom
Rücksendung

Visszaküldés, visszatérítés

Köszönjük, hogy a dm Online Shopban vásárolt! Bízunk benne, hogy elégedett a kiszállított termékekkel.
Valamelyik terméket mégsem szeretné megtartani? Azokat a termékeket, melyeket valamilyen okból nem szeretne megtartani, visszaküldheti részünkre vagy visszaviheti bármelyik dm üzletbe, mi pedig visszatérítjük Önnek a termék árát és a kiszállítás költségét. Az elállási jog gyakorlásának feltételeiről bővebb tájékoztatást itt talál: Az elállási jogra vonatkozó tájékoztatás.

Hogyan történik a visszaküldés?

A visszaküldéshez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a termék visszaküldésének költsége Önt terheli. 

A Vásárló visszaküldheti a terméket DPD csomagponton történő feladás útján. A visszaküldés költségét ebben az esetben a Szolgáltató viseli. A visszaküldéshez szükséges űrlapot és visszaküldési címkét a regisztrált vásárló a dm Ügyfélfiókjában éri el, a vendég Vásárló pedig az ügyfélszolgálattól igényelheti a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével (Kapcsolat | dm Ügyfélszolgálat). A DPD csomagponton keresztül történő visszaküldésre akkor is lehetőség van, ha a Vásárló a megrendelés szállításához eredetileg más szállítási vagy átvételi lehetőséget vett igénybe. 

Ha Ön rendelkezik dm ügyfélfiókkal:

  1. Kérjük, jelentkezzen be dm ügyfélfiókjába a www.dm.hu oldalon. A saját fiók „Rendeléseim” menüpontjából érheti el a visszaküldési űrlapot. Kérjük, használja a rendeléséhez tartozó űrlapot.
  2. Csomagolja be az eredeti csomagolásában lévő terméket egy biztonságosan lezárható kartondobozba és helyezze a csomagba a kitöltött űrlapot.
  3. Adja fel a csomagot az alábbi címre: 
    dm Kft.
    Webshop visszáru, Központi Raktár
    Érd, 2030
    Fiastyúk u. 3.

Ha Ön nem rendelkezik dm ügyfélfiókkal:

  1. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. A visszaküldési űrlapot – a rendelésszám megadását követően – az Ügyfélszolgálat e-mailben juttatja el az Ön részére.
  2. Csomagolja be az eredeti csomagolásában lévő terméket egy biztonságosan lezárható kartondobozba és helyezze a csomagba a kitöltött űrlapot.
  3. Adja fel a csomagot az alábbi címre: 
    dm Kft.
    Webshop visszáru, Központi Raktár
    Érd, 2030
    Fiastyúk u. 3.

Hogyan történik a visszatérítés, ha csomagként küldi vissza a termék(ek)et?

Ha Ön a megrendelés során online bankkártyával fizetett, a pénzvisszatérítés a fizetéshez használt bankkártyájához tartozó bankszámlára történik. Önnek további teendője nincs. 

Ha Ön készpénzes utánvéttel fizetett, a visszatérítést bankszámlára utalással vagy készpénzben – belföldi postautalványon történő kifizetés útján – igényelheti.

  • Az Ön által fizetett összeg bankszámlára történő visszatérítéséhez kérjük, a visszaküldési űrlapon szíveskedjék megadni bankszámlaszámát.
  • Az Ön által fizetett összeg készpénzben – belföldi postautalványon – történő visszatérítéséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Hogyan vihetem vissza a terméket dm üzletbe és hogyan történik a visszatérítés?

Ön a termék(ek)et – a vásárlást igazoló számla egyidejű bemutatása mellett – visszaviheti bármelyik dm üzletbe. A vételár visszatérítése a helyszínen készpénzben történik. A szállítási költség visszatérítését bankszámlára utalással vagy készpénzben – belföldi postautalványon történő kifizetés útján – Ügyfélszolgálatunknál igényelheti

Üzletkeresőnk segítségével megtalálhatja az Önhöz legközelebbi dm üzletet. 

További hasznos információkat talál a GYIK menüpontban vagy forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz

Visszaküldési űrlap