
Visszaküldés, visszatérítés
Köszönjük, hogy a dm Online Shopban vásárolt! Bízunk benne, hogy elégedett a kiszállított termékekkel.
Valamelyik terméket mégsem szeretné megtartani? Azokat a termékeket, melyeket valamilyen okból nem szeretne megtartani, visszaküldheti részünkre vagy visszaviheti bármelyik dm üzletbe, mi pedig visszatérítjük Önnek a termék árát és a kiszállítás költségét. Az elállási jog gyakorlásának feltételeiről bővebb tájékoztatást itt talál: Az elállási jogra vonatkozó tájékoztatás.
Hogyan történik a visszaküldés?
A visszaküldéshez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a termék visszaküldésének költsége Önt terheli.
A Vásárló visszaküldheti a terméket DPD csomagponton történő feladás útján. A visszaküldés költségét ebben az esetben a Szolgáltató viseli. A visszaküldéshez szükséges űrlapot és visszaküldési címkét a regisztrált vásárló a dm Ügyfélfiókjában éri el, a vendég Vásárló pedig az ügyfélszolgálattól igényelheti a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével (Kapcsolat | dm Ügyfélszolgálat). A DPD csomagponton keresztül történő visszaküldésre akkor is lehetőség van, ha a Vásárló a megrendelés szállításához eredetileg más szállítási vagy átvételi lehetőséget vett igénybe.
Ha Ön rendelkezik dm ügyfélfiókkal:
- Kérjük, jelentkezzen be dm ügyfélfiókjába a www.dm.hu oldalon. A saját fiók „Rendeléseim” menüpontjából érheti el a visszaküldési űrlapot. Kérjük, használja a rendeléséhez tartozó űrlapot.
- Csomagolja be az eredeti csomagolásában lévő terméket egy biztonságosan lezárható kartondobozba és helyezze a csomagba a kitöltött űrlapot.
- Adja fel a csomagot az alábbi címre:
dm Kft.
Webshop visszáru, Központi Raktár
Érd, 2030
Fiastyúk u. 3.
Ha Ön nem rendelkezik dm ügyfélfiókkal:
- Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. A visszaküldési űrlapot – a rendelésszám megadását követően – az Ügyfélszolgálat e-mailben juttatja el az Ön részére.
- Csomagolja be az eredeti csomagolásában lévő terméket egy biztonságosan lezárható kartondobozba és helyezze a csomagba a kitöltött űrlapot.
- Adja fel a csomagot az alábbi címre:
dm Kft.
Webshop visszáru, Központi Raktár
Érd, 2030
Fiastyúk u. 3.
Hogyan történik a visszatérítés, ha csomagként küldi vissza a termék(ek)et?
Ha Ön a megrendelés során online bankkártyával fizetett, a pénzvisszatérítés a fizetéshez használt bankkártyájához tartozó bankszámlára történik. Önnek további teendője nincs.
Ha Ön készpénzes utánvéttel fizetett, a visszatérítést bankszámlára utalással vagy készpénzben – belföldi postautalványon történő kifizetés útján – igényelheti.
- Az Ön által fizetett összeg bankszámlára történő visszatérítéséhez kérjük, a visszaküldési űrlapon szíveskedjék megadni bankszámlaszámát.
- Az Ön által fizetett összeg készpénzben – belföldi postautalványon – történő visszatérítéséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
Hogyan vihetem vissza a terméket dm üzletbe és hogyan történik a visszatérítés?
Ön a termék(ek)et – a vásárlást igazoló számla egyidejű bemutatása mellett – visszaviheti bármelyik dm üzletbe. A vételár visszatérítése a helyszínen készpénzben történik. A szállítási költség visszatérítését bankszámlára utalással vagy készpénzben – belföldi postautalványon történő kifizetés útján – Ügyfélszolgálatunknál igényelheti
Üzletkeresőnk segítségével megtalálhatja az Önhöz legközelebbi dm üzletet.
További hasznos információkat talál a GYIK menüpontban vagy forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz.
Visszaküldési űrlap