
Hibás termék reklamáció
Az online shopban vásárolt termék hibája esetén az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 10. pontjában foglaltak szerint érvényesítheti kellékszavatossági, termékszavatossági vagy jótállási igényét. Az ÁSZF itt érhető el.
Hogyan küldheti vissza az online shopban vásárolt hibás terméket?
1. Kérjük, a hibás termék visszaküldéséhez szíveskedjen kitölteni a reklamációs űrlapot.
2. Csomagolja be a visszaküldeni kívánt terméket egy biztonságosan lezárható kartondobozba és helyezze a csomagba a kitöltött reklamációs űrlapot, valamint – ha van – a termék jótállási jegyét.
3. Adja fel a csomagot az alábbi címre:
dm Kft. - Webshop visszáru reklamáció, Központi Raktár
2030 Érd,
Fiastyúk u. 3.
4. Kérjük őrizze meg a visszaküldés költségét igazoló bizonylatot.
5. A hibás terméket visszaviheti bármelyik dm üzletbe is. Kérjük a vásárlást igazoló számlát és – ha van – a termék jótállási jegyét vigye magával. Ebben az esetben a reklamációs űrlap kitöltésére nincs szükség, a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyv a dm üzletben kerül kitöltésre.
További hasznos információkat talál a GYIK menüpontban vagy forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz.