A lista vége
Gyakran felmerülő kérdések az active beauty programunkkal kapcsolatban
Összegyűjtöttük Önnek a leggyakrabban felmerülő kérdéseket active beauty programunkkal kapcsolatban!
Amennyiben további kérdése lenne, kattintson ide!
active beauty program | Pontgyűjtés | Pontok beváltása | Adatvédelem és biztonság | Kuponok | Pontok elévülése
active beauty program
Hogyan tudok jelentkezni az active beauty programba?
Hogyan tudok jelentkezni az active beauty programba?
Törzsvásárlói kártyát igényelhet minden 16. életévét betöltött, fogyasztónak minősülő természetes személy. A jelentkezést az alábbi módokon teheti meg:
- Az interneten:
Az alábbi link segítségével, kérjük lépjen be a regisztrációs felületre és adja meg adatait. Az active beauty kártyáját a regisztrációt követően kb. 3-4 hét múlva kapja meg, postai úton.
- dm üzletekben:
Kollégáink segítségével üzleteinkben is regisztrálhat programunkba.
Hogyan tudom regisztrálni a társkártyát?
Hogyan tudom regisztrálni a társkártyát?
A jelentkezési lapon két kártya található. A második kártya a társkártya, amelynek segítségével közös számlán gyűjthetők a pontok. A főkártya regisztrációját követően, a társkártyát is külön be kell regisztrálni. Ide kattintva kezdheti meg a regisztrációt. A „Regisztráció kártyával” cím alatt adja meg a társkártya számát, majd a Tovább gombra kattintva adja meg a CVC kódot és a társkártya tulajdonosának adatait.
A programban való részvételnek vannak költségei?
A programban való részvételnek vannak költségei?
Nincs költsége. A regisztráció és programban való részvétel is ingyenes.
Hogyan tudom megváltoztatni az active beauty PIN-kódomat, illetve mit csináljak, ha elfelejtettem?
Hogyan tudom megváltoztatni az active beauty PIN-kódomat, illetve mit csináljak, ha elfelejtettem?
PIN-kód megváltoztatása: Négyjegyű PIN-kódját bármikor online megváltoztathatja. Javasoljuk, hogy válasszon egy könnyen megjegyezhető számkombinációt. Itt tudja megváltoztatni a PIN-kódját. Emellett telefonon keresztül is kényelmesen meg tudja változtatni a PIN-kódját az automata rendszeren keresztül, vagy active beauty ügyfélszolgálatunk munkatársának segítségével.
PIN elfelejtése: Abban az esetben, ha elfelejtette a PIN-kódját, erre a linkre kattintva tud újat igényelni.
Hogyan tudok bejelentkezni?
Hogyan tudok bejelentkezni?
A bejelentkezési adatok a felhasználónévből (e-mail cím vagy kártyaszám) és a PIN-kódból állnak. Ha elfelejtette a PIN-kódját, itt tud újat igényelni.
Hogyan tudom megváltoztatni a személyes adataimat?
Hogyan tudom megváltoztatni a személyes adataimat?
Személyes adatok megváltoztatása: Személyes adatait (lakcím, PIN, e-mail cím, telefonszám) bármikor gyorsan és egyszerűen megváltoztathatja online, vagy kérheti ügyfélszolgálatunk segítségét is.
Hogyan tudom a postai küldeményeket lemondani?
Hogyan tudom a postai küldeményeket lemondani?
Sajnáljuk, hogy a továbbiakban nem kíván tőlünk küldeményeket kapni, mert így számos előnytől esik el. Felhívnánk a figyelmét arra, hogy ebben az esetben a továbbiakban kuponokat tartalmazó küldeményeket és active beauty magazint sem fog kapni, valamint az online kuponközponton keresztül a kuponok aktiválására sem lesz lehetősége. A lemondást itt tudja megtenni.
Hol találom meg az active beauty kártyaszámot?
Hol találom meg az active beauty kártyaszámot?
Az active beauty kártyaszámát az acitve beauty kártyája hátoldalán találja meg. Amennyiben kártyáját elvesztette, az alábbi elérhetőségen jelezheti, illetve töröltetheti:. +36 1 677 7364 (H-P, 10:00-16:00 óra között, vagy itt közvetlenül online a www.dm.hu/activebeauty alatt.
Elvesztettem az active beauty kártyámat. Hogyan igényelhetek újat?
Elvesztettem az active beauty kártyámat. Hogyan igényelhetek újat?
Abban az esetben, ha Ön elvesztette az active beauty kártyáját, a következő elérhetőségeken igényelhet újat, melyet 2-4 héten belül postán küldünk Önnek. a +36 1 677 7364 (H-P 10:00-16:00 óra között).
Új kártyaszámát automatikusan hozzárendeljük active beauty fiókjához, régi kártyaszámát pedig biztonsági okokból töröljük. A korábban összegyűjtött pontjai természetesen az új egyenlegén is megjelennek.
Több active beauty fiókot is létrehoztam, összevonhatom ezeket?
Több active beauty fiókot is létrehoztam, összevonhatom ezeket?
Ha Ön több active beauty fiókot hozott létre, akkor lehetősége van ezeket összevonni. Kérjük, hogy keresse az active beauty ügyfélszolgálatot az alábbi elérhetőségeken: a +36 1 677 7364 (H-P 10:00-16:00 óra között), valamint online a: www.dm.hu/activebeauty oldalon,
Szeretnék kilépni az active beauty programból. Mi a teendőm?
Szeretnék kilépni az active beauty programból. Mi a teendőm?
Sajnáljuk, hogy a továbbiakban nem szeretne részt venni az active beauty programban. Kérjük, hogy az itt található űrlap kitöltésével véglegesítse ezen szándékát, vagy küldje el e-mailben vagy postai úton.
info@dm.hu
dm Kft.
2046 Törökbálint, DEPO, Pf.: 4.
Ön az active beauty program tagságát egyoldalúan felmondhatja, adatai törlésre kerülnek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy sikeres törlést követően a fiók visszaállítására nincs lehetőség.
Szeretném az active beauty fiókom törlését visszaállítani. Van rá lehetőség?
Szeretném az active beauty fiókom törlését visszaállítani. Van rá lehetőség?
Sajnos erre nincs lehetőség, sikeres törlést követően a fiók nem visszaállítható. Ha úgy dönt, hogy a programban újból részt szeretne venni, akkor egy új regisztráció létrehozása szükséges.
Pontgyűjtés
Hogyan tudok az active beauty programban pontokat gyűjteni?
Hogyan tudok az active beauty programban pontokat gyűjteni?
Vásárlásával tud pontokat gyűjteni. Minden elköltött 300 Ft-ért egy active beauty pontot kap. A pontgyűjtéshez használja a törzsvásárlói kártyáját. A kuponok segítségével még gyorsabban gyűjtheti a pontokat.
Mikor történik meg a pontok a jóváírása?
Mikor történik meg a pontok a jóváírása?
A pontok jóváírása – kivéve online vásárlás esetén – közvetlenül a vásárlás után történik meg. Online megrendelés esetén a normál pontok a visszaigazolást követő 30 nap után állnak rendelkezésre.
Hol tudom ellenőrizni a pontegyenlegem?
Hol tudom ellenőrizni a pontegyenlegem?
Az összegyűjtött pontokat online felületünkön tudja megtekinteni vagy az üzletekben a pénztárnál lévő érintőképernyő segítségével is ellenőrizheti.
Mi történik a pontjaimmal abban az esetben, ha elfelejtem átadni a törzsvásárlói kártyám fizetéskor az üzletben vagy online vásárlás során megadni a kártyaszámom?
Mi történik a pontjaimmal abban az esetben, ha elfelejtem átadni a törzsvásárlói kártyám fizetéskor az üzletben vagy online vásárlás során megadni a kártyaszámom?
Az adott üzletben a vásárlás napján lehetőség van a pontok utólagos jóváírására, azonban online vásárlás esetén utólagos pontjóváírásra nincs lehetőség.
A pontok gyűjtésére a dm Online Shop-ban is van lehetőség?
A pontok gyűjtésére a dm Online Shop-ban is van lehetőség?
Ha a Vásárló rendelkezik active beauty kártyával, lehetősége van arra, hogy az Online Shopban történő vásárlás során active beauty kártyáján pontokat gyűjtsön az ÁSZF 3. pontjában meghatározott módon, valamint e-kuponokat váltson be. Papír alapú kupon beváltására az Online Shopban nincs lehetőség.
Az active beauty kártyán a vásárlás értéke alapján 300 forintonként 1 pont (normál pont) kerül jóváírásra. E-kuponok beváltására és extra pontok gyűjtésére kizárólag az Online Shopban regisztrált és a vásárlás során dm ügyfélfiókjába bejelentkezett Vásárló számára van lehetőség. A pontgyűjtés további feltételeit az active beauty program pontszámítási és pontbeváltási szabályzata tartalmazza. A Szolgáltató egyes promóciókra vonatkozóan a pontgyűjtésre vonatkozóan további feltételeket állapíthat meg.
Fiókösszekapcsolás
Hol tudom összekapcsolni az Online Shop pontgyűjtéshez dm ügyfélfiókomat és az active beauty fiókomat?
Hol tudom összekapcsolni az Online Shop pontgyűjtéshez dm ügyfélfiókomat és az active beauty fiókomat?
A két fiókot az alábbi linken tudja összekötni: https://account.dm.hu/payback
Pontok beváltása
Hogyan tudom beváltani a pontjaimat?
Hogyan tudom beváltani a pontjaimat?
Amint eléri a 200 pontot, bármely magyarországi dm üzletben a pénztárnál be tudja váltani azokat, melyhez a főkártyára vagy a társkártyára van szükség. A beváltás csak a PIN kód megadásával történhet meg.
A beváltásnál 1 pont 3 Ft kedvezményt jelent, a rendelkezésre álló pontokat teljesen, vagy részben be tudja váltani kedvezményre. A vásárlás teljes összege nem egyenlíthető ki csak pontokkal.
A pontok készpénzre nem válthatóak.
A dm Online Shop-ban is be tudom váltani a pontokat?
A dm Online Shop-ban is be tudom váltani a pontokat?
A dm Online Shop-ban a pontok beváltása egyelőre nem lehetséges.
Egy vásárlás alkalmával max. mennyi pontot tudok beváltani?
Egy vásárlás alkalmával max. mennyi pontot tudok beváltani?
Pontegyenlegétől függően eldöntheti, hogy mennyi kedvezményt szeretne igénybe venni a vásárlás végösszegéből. Ennek során választhatja az automatikusan felajánlásra kerülő “maximális kedvezmény” lehetőséget, melynek összege azonban nem érheti el a vásárláskor fizetendő összeget. Amennyiben más pontösszeget szeretne beváltani, választhat a vevőkijelzőn megadott további összegeket jelölő gombok közül, vagy megadhat egy Ön által meghatározott, a fizetendő végösszegnél kisebb tetszőleges összeget is.
Adatvédelem és biztonság
Mi történik az adataimmal az active beauty programban való részvétel esetén?
Mi történik az adataimmal az active beauty programban való részvétel esetén?
Az active beauty programba történő bejelentkezés keretein belül adja meg személyes adatait (pl. Név és cím). Ezekre az információkra pontjainak jóváírásához van szükségünk. Amennyiben aktiválja az active beauty kártyáját, akkor a kártyaszáma és a pontjóváíráshoz szükséges adatok átkerülnek a Payback rendszerbe, valamint pontjai átvitele is megtörténik. Feldolgozott adatok lehetnek pl. termékek / szolgáltatások, mennyiségek, forgalmi adó, pénznem, engedmény összege, hely-, kassza-, vagy terminál azonosító, az esemény száma, időpontja, valamint adott esetben maga az üzlet.
Az Ön adatai biztonságban vannak, harmadik fél számára nem kerülnek továbbadásra. Harmadik fél számára történő továbbadás csak akkor történik, amennyiben Ön ehhez hozzájárult. Részletesen itt tájékozódhat.
Kihez fordulhatok az adatvédelemi kérdésekkel az active beauty programmal kapcsolatban?
Kihez fordulhatok az adatvédelemi kérdésekkel az active beauty programmal kapcsolatban?
Az active beauty programért adatvédelemi szempontból a PAYBACK Austria GmbH (Kärntner Str. 21 – 23, 1010 Wien) a felelős, mint üzemeltető társaság. Adatvédelmi kérdéseivel kérjük, hogy forduljon a PAYBACK Adatvédelmi Felelőséhez. (Kärntner Str. 21 – 23, 1010 Wien) Kérdéseit és észrevételeit e-mailben az alábbi címre küldheti: datenschutz@payback.at
Kérdéseit és megjegyzéseit a dm Kft. (Magyarország, 2046 Törökbálint, DEPO, Pf.4.) adatvédelmi tisztviselőjének részére e-mailben is elküldheti az adatvedelem@dm.hu címre.
Hogyan tudok új PIN kódot igényelni?
Hogyan tudok új PIN kódot igényelni?
E-mailben: Amennyiben regisztrálta e-mail címét, igényeljen új PIN-kódot a www.payback.at/hu/elfelejtett-pin-kod oldalon keresztül. Adja meg kártyaszámát vagy e-mail címét, és az e-mailben kapott linken adja meg az új PIN-kódot.
Telefonon: Amennyiben nem regisztrálta e-mail címét, hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 677 7364-es telefonszámon (helyi tarifával hívható, hétfőtől péntekig: 10.00–16.00 óráig).
Üzleteinkben: Munkatársaink segítségével is gyorsan hozzájuthat új PIN-kódjához!
Kuponok
Mik azok a kuponok?
Mik azok a kuponok?
A kuponokkal a pontegyenleg még gyorsabban növelhető. A kuponokkal lehetősége van arra, hogy extra pontokat gyűjthessen. (pl. 3x-os pontok, 200 extra pont, stb.) Annak érdekében, hogy személyes kuponokat kaphasson, engedélyeznie kell a postai és online ajánlatokat, továbbá hogy kedvezményes kuponokat küldhessünk az Ön számára. Ehhez adja meg hozzájárulását reklámtevékenységhez és piackutatáshoz. A beállításait itt tudja módosítani.
Hogyan tudom használni a kuponokat?
Hogyan tudom használni a kuponokat?
Az online kupon-központban rendszeresen talál személyes ajánlatokat. Ezek aktiválásához be kell jelentkeznie fiókjába a meglévő kártyaszámmal vagy e-mail címmel, és PIN-kóddal. Egy kattintással a kívánt kupon aktiválódik, ezáltal a következő vásárlásnál használatra készen áll. A kuponok érvényesítése bármely magyarországi dm üzletben lehetséges, egyelőre az Online Shopban történő vásárlás során nem válthatók be.
Bizonyos kedvezmények esetén, lehetősége van a vásárlás során is, a kasszánál kérni a kedvezményt active beauty kártyája használatával.
Az egyes ajánlatok összevonhatóak-e egymással?
Az egyes ajánlatok összevonhatóak-e egymással?
Az active beauty programban kínált promóciók közül vannak olyan ajánlatok, amelyek összevonhatóak, és vannak olyanok, amelyek nem.
Részletes pontszámítási és pontbeváltási szabályzatunkat itt megtekintheti.
Pontok elévülése
Mi az a pontelévülés?
Mi az a pontelévülés?
Az active beauty részvételi feltételei szerint az összegyűjtött pontok minden év szeptember 30-ig állnak rendelkezésére. A pontelévülés a 36 hónapnál régebbi pontokra vonatkozik. Felhívjuk figyelmét, hogy műszaki okok miatt a szeptember 30-i pontelévüléskor és néhány nappal ezután, adott esetben eltérések lehetnek egyenlegében, így kérjük, hogy egy későbbi időpontban (legkorábban október közepétől) ismét ellenőrizze azt.
Hogyan tudom felhasználni pontjaimat, hogy ne évüljenek el?
Hogyan tudom felhasználni pontjaimat, hogy ne évüljenek el?
Az active beauty törzsvásárlói programban értesülhet arról, mikor és mennyi pontja évül el. A pontokat a lejárati idő előtt tudja beváltani bármely üzletünkben.
Mennyi ideig érvényesek a pontjaim?
Mennyi ideig érvényesek a pontjaim?
A pontok a pontjóváírás időpontjától számított 36 hónapig érvényesek. Ezen időszak leteltével a pontok elévülnek, minden évben szeptember 30-án. A pontelévülésről minden esetben értesítjük.