Diesel
Provokatív, rendkívüli és kifinomult - a Diesel egy olyan lifestyle márka, amely kifejezetten az földtől elrugaszkodottak számára készült.
A márka alkotója Renzo Rossa, egy olasz tervező, aki mindentől eltérőt, különlegeset és nem elcsépeltet alkotott. Nem követi, hanem vagy diktálja, vagy teljesen figyelmen kívül hagyja az aktuális trendeket. A pimasz és kihívó szlogenjeivel magára vonzza a divat- és parfümvilág tekintetét.
Renzo Rosso tudja, hogy mi kell a farmerrajongó közönségnek: Diesel márkanév alatt futó hétköznapi ruhái, farmerei és kiegészítői az egyik legjobb minőségű és stílusú darabok, melyekben viselőik méltán érezhetik magukat az utcai divat hírnökeinek. A Diesel mindig is törekedett arra, hogy kollekcióiban a legújabb trendeket meghatározza, valamint a Diesel életérzést rajongóinak átadhassa. Rosso 1978-tól építette fel a Diesel márkát, mely azóta New Yorktól Milánóig jelen van a nemzetközi piacon. Nem véletlen, hogy egyre több sztár hord Diesel parfümöt és farmert a hétköznapokban - sőt, gyakran a vörös szőnyegen is. A márka egyik nagy rajongója és arca az örök lázadó Colin Farrell.
A konvenciókkal való szakítás jellemezte akkori is, amikor 1996-ban megjelentette az első Diesel parfümöt, a Diesel by Dieselt. Az első parfümének magyar vonatkozása is volt, hiszen a parfümöt a magyar származású és gyökerekkel rendelkező Geza Shoen orr kreálta illatos fás, provokatív jegyekből. Már ekkor látszott, hogy az értő parfümközösség szívesen veszi azt, hogy a Diesel hajlandó túllépni a trendeken: ezért a sikeres első parfümöt egymást követték a férfi parfümök (Diesel Zero, az Only the brave) mellett a lenyűgöző női illatok is. Az extravagáns Diesel parfümök emellett a különleges megjelenésükkel is magukra vonják a figyelmet, miközben továbbra is merészen használják a szenvedélyt, az egyéniséget megtestesítő bergamot, a rózsa, a jázmin, a kardomom, a dohány vagy akár a különböző citrusfélék esszenciáit parfümjeiben.