always
Az always a piacvezető menstruációs márka jelenleg Magyarországon – nők milliói bíznak meg a magas minőségű termékeinkben, hiszen a biztonságérzeten felül komfortot és magabiztosságot is biztosít a menstruáció alatt. A fő célunk a menstruációs egészség és higiénia előmozdításában az oktatás és a tájékoztatás kampányokon keresztül, a nők jogainak támogatása és biztonságos menstruációs termékekhez való hozzáférése.
Legyen szó nehéz vagy könnyű vérzésről, hosszú napokról vagy aktív életmódról, az always minden igényre kínál terméket, amely megbízható és biztonságos partner a nők számára menstruációs időszakuk alatt.
Ezen felül nagyon fontos számunkra a fenntarthatóság is - az always márka az utóbbi években egyre inkább törekszik a környezetvédelemre és fenntarthatóságra, és számos intézkedést hozott a termékei és a vállalat működés környezeti lábnyomának csökkentése érdekében. Például 2019-ben elindítottuk az "always #EndPeriodPlastic" kampányt, amelynek célja a műanyagszemét mennyiségének csökkentése a menstruációs termékek használata során.
Az always márka további célja, hogy egyik nő se veszítse el az önbizalmát a menstruáció időszakában sem. Azon dolgozunk, hogy támogassuk a pubertáson átmenő fiatal lányokat, akiknek önbizalmukat befolyásolja a változó testük, első menstruációjuk, és a társadalmi elvárások is.
A lányok 52%-a elveszti magabiztosságát pubertás közben, sőt, az első menstruáció időszaka szokott lenni az önbizalmuk legalacsonyabb pontja a tinédzser éveikben.
A mi dolgunk, hogy segítsünk visszaépíteni a magabiztosságot:
- A nemi előítéletek legyőzésével
- A menstruáció körüli stigma legyőzésével
- Serdülőkori edukáció és termékekhez való hozzáféréssel.