Zöld mérföldkövek a dm életében
Lehetséges a természet és az ember szempontjainak figyelembevételével kereskedni? A dm-nél hiszünk benne, hogy igen. A dm márkás termékek fejlesztésénél a fenntarthatóság kiemelt szempont, a természet és az erőforrások megóvása, az ökológiai és szociális fenntarthatóság kéz a kézben járnak. A dm szakmai partnerei segítségével dolgozik a fenntarthatósági szempontok hatékony érvényesítésén.
2009: Az alverde NATURKOSMETIK saját márkánkat Németországban beválasztották a három leginkább fenntartható termék közé.
2009: Saját márkás termékeinken megjelent a zöld lóhere szimbólum, amelyben a termékek fenntarthatósági jellemzőiről tájékozódhatnak a vásárlók.
2009: A fenntartható termékek értékesítésével - mint például a Soft&Sicher újrahasznosított papírzsebkendő, az Ebelin pamut vattakorongok és a Jessa nature betétek – a dm a WWF-et támogatja.
2016: A dmBio márka és a Naturland közösen dolgoznak azért, hogy a környezetbarát szempontok és a társadalmi aspektusok egyaránt érvényesülhessenek az élelmiszer alapanyagok termesztése során.
2016: A Denkmit nature termékek a mosószerek között először nyerik el a „Kék Angyal” (Blauer Engel) minősítést
2018: A német dm a Rezyklat Fórum tagjaként más vállalati partnerekkel együttműködve dolgozik a körkörös gazdaság fejlesztéséért, az újra felhasználható anyagok alkalmazásának előmozdításáért.
2018: Közel 50 dmBio terméken található meg a Demeter védjegy. Noha a természetes alapanyagokat már a kezdetektől kezdve előnyben részesítette a dm ezekben a termékekben, a logóval még inkább láthatóvá tesszük a vásárlóknak. A Demeter együttműködés révén segítjük a fenntartható biogazdálkodások működését.
2019: Az alverde NATURKOSMETIK márka negyedik alkalommal, a dmBio második alkalommal nyerte el a német Green Brands minősítést.
2019: A dm létrehozott egy védjegyet, amely arról tájékoztatja a vásárlókat, hogy a termék receptúrája nem tartalmaz mikroműanyagokat és vízben oldódó szintetikus polimereket. Azokon a dm márkás termékeken, amelyek ezeket az összetevőket már nem tartalmazzák, megjelenik a logó, segítve a vásárlói döntéseket.
2019: A dm SEINZ. márkája az eladott termékek után a Plastic Bank szervezet munkáját támogatja. A szervezet célja az óceán műanyagszennyezésének megállítása, és új lehetőségek nyújtása a szegénységben élők számára.