FőnavigációKategória navigációFőtartalom
fenntartható dm márkák

Fenntartható termékkínálat segíti a tudatos fogyasztást

Döntési folyamatainkban fontos szerepe van a fenntarthatóságnak, a környezettudatosság a vásárlók számára leginkább a választékon keresztül érzékelhető: bio, környezetbarát és natúr termékek széles választékát kínáljuk.  A tagországokban stratégiai cél, hogy minél több helyi, innovatív terméket kínáló cég kerüljön be a szortimentbe, ezt egy termékpályázatunk, a dmStart! program is támogatta 2019-ben.

Fontos számunkra, hogy aki környezetbarát terméket keres, megtalálja üzleteinkben a neki megfelelő alternatívát.  Hangsúlyosak az egyértelmű jelzések, a pontos termékinformációk, igyekszünk megkönnyíteni a vásárlók dolgát, 2020 második félévétől pedig zöld színű árcímkékkel jelöljük azokat a termékeket, amelyek fenntarthatósági vonással rendelkeznek, s ezt minősítéssel, logóval is igazolni tudják. 

A Mindig megéri ár stratégiánkkal is a fenntarthatóságot képviseljük, és a tudatos fogyasztás mellett tesszük le a voksunkat. Garantáljuk, hogy 4 hónapon át nem emelkedik a kijelölt termékek ára, így a vásárlóknak nem kell akciókat figyelni, és feleslegesen árut felhalmozni. Szeretnénk, ha a vásárlók akkor vennének meg egy-egy terméket, amikor arra valóban szükségük van.

Bio, környezetbarát és natúr termékek a polcokon

Lehetséges a természet és az ember szempontjainak figyelembevételével kereskedni? Hiszünk benne, hogy igen. A dm márkás termékek fejlesztésénél a fenntarthatóság, a természet és az erőforrások megóvása kiemelt szempont.

A fenntarthatóság éllovasai: dm márkás termékek

Szinte minden saját márkás termékkategóriában kínálunk fenntartható alternatívát is. Az európai gyártásnak köszönhetően rövid szállítási útvonalak (90 százalékban Közép-Európa) jellemzők, a fejlesztéseknél kiemelt szerepe van a fenntarthatósági szempontoknak. A csomagolások terén az erőforrások megóvására koncentrálunk.

A kartonoknál, papír alapanyagoknál nagy mértékben újrahasznosított anyagokat használunk vagy felelős erdőgazdálkodásból származó friss rostokat alkalmazunk, ezek FSC tanúsítvánnyal rendelkeznek. Mivel egyelőre kevés a valóban megfelelő alternatíva a műanyag helyettesítésére, újra felhasznált alapanyagokat alkalmazunk, optimalizáljuk a flakonok méretét.

Amit már elértünk: 98%-ban újrahasznosított anyagot tartalmaznak alverde flakonok, legalább 50%-ban újrahasznosított anyagot tartalmaznak az alverde tubusok.  A SEINZ. márkánk esetében a tusfürdők és samponok műanyag csomagolásai 97% újrahasznosított anyagot tartalmaznak.