PLAYBOY
Az ikonikus amerikai márka 1953-ban indult hódító útjára, akkor még férfi szórakoztató és életmód magazinként, melyet Hugh Hefner alapított. Mára azonban globális lifestylemárkává nőtte ki magát; licence termékeivel beleértve a ruházatot, kiegészítőket, fehérneműket, ékszereket, illatszereket és szépségápolási és testápolási termékeket.
Az első lapszám 1953 decemberében jelent meg Marilyn Monroe-val a címlapon. A szexualitást nyíltan középpontba helyező újság hamar népszerű lett az ötvenes évek prűd korszakában. A magazin címlaplányai között sok híresség is akadt, de interjúk és elismert írók alkotásai is helyet kaptak benne. Témáit tekintve nyíltan foglalkozott olyan kényes kérdésekkel is, mint az abortusz, a fogamzásgátlás, a szexuális kisebbségek vagy a nők jogai.
A PLAYBOY híres nyuszis logóját a magazin első művészeti vezetője, Arthur Paul tervezte. Saját szavaival élve azért választotta, mert "humoros asszociációkat kelt a szexualitással kapcsolatban" valamint "vidám és játékos". Az első vázlatokon a nyuszi sokkal rajzfilmszerűbb volt, tetőtől talpig megjelent, öltönyt viselt vagy házikabátot. Saját bevallása szerint Paul körülbelül egy fél órát foglalkozott vele. Mára a PLAYBOY nyuszis logója ikonikussá vált.
1960-ban Hugh Hefner megnyitotta az első Playboy Club-ot szülővárosában, mely hamarosan a legtrendibb hely lett a legszebb PLAYBOY nyuszikkal.
1999-ben debütált a PLAYBOY ruhakollekciójával, ezzel is terjesztve vidám stílusát világszerte.
2008-ban került bevezetésre az első férfi illat, melyet két évvel később követett a női vonal.
2020 márciusában Ben Kohn, a PLAYBOY Enterprises vezérigazgatója bejelentette, hogy a 2020-as tavaszi szám lesz az utolsó nyomtatott lapszám, és a magazin ezentúl online fogja közzétenni a tartalmát.
Fél évvel később 2020 őszén a PLAYBOY bejelentette, hogy fúziós megállapodást kötött a Mountain Crest Acquisition Corp.-val. 2021 februárjában már az egyesült vállalat a PLBY Group részvényei kerültek a tőzsdén jegyzésre.
A márka jövőbeni üzleti tevékenységének főbb alappilléreinek a divat, az életstílus és a szépségápolás területét tekinti.
A PLAYBOY a világ egyik leggyorsabban növekvő fogyasztói terméket forgalmazó cégéve nőtte ki magát, melyet bizonyít az is, hogy olyan luxus divatmárkákkal működtek együtt, mint a YSL, a Supreme és az Amiri, hiszen ők is látják a márka értékeit.
2024 tavaszán került bevezetésre az új PLAYBOY illatkollekció, mely négy női és négy férfi illatot kínál.