MAM
MAM termékek a dm Online Shopban.
Minden nagy sikertörténet egy merész elképzeléssel kezdődik. Így volt ez a MAM-nál is. Pontosabban: kezdetben volt a cumi és a vállalatalapító, Peter Röhrig terve, hogy a babaápolási termékek piacát forradalmasítsa.
A MAM 1976-ban indult – kiváló minőségű babaápolási cikkek víziójával, amelyek dizájnt, funkciót és orvosi kompetenciát ötvöznek egységgé. Ma évente több, mint 70 millió MAM termék teszi az osztrák vállalkozást vezető dizájn márkává a babaápolási cikkek piacán. A MAM ebben a szegmensben az egyetlen márka, amelyet Magyarországon is gyártanak. A vaskeresztesi telephelyen 1991 óta állítanak elő a kisbabák szükségleteit maximálisan kielégítő etetési és ápolási termékeket. 2019. májusban elkészült az 1.000.000.000-ik MAM babatermék a vaskeresztesi gyárban. A MAM prémium termékeivel mind az öt földrészen, több mint 60 országban van jelen. Piacvezető a cumik területén az USA-ban és több európai országban.
A szülők magas követelményeket támasztanak. A MAM úgyszintén. Ez az, amiért több mint 40 éve egészségügyi szakértőkkel együttműködve fejlesztik a termékeket, melyek egyedülálló funkcióval és dizájnnal rendelkeznek, támogatják a babák fejlődését és a mindennapi babaéletet könnyebbé teszik.
A MAM titka a dizájn. Egyedülálló, mert a stílussal szemben támasztott legmagasabb igényeket ugyanúgy kielégíti, mint a termékkel szemben támasztott minőségi követelményeket, így a babáknak a tökéletes kezdést biztosítják az életben. Az is egyedülálló, ahogy a MAM az egyes termékeket kifejleszti: formatervezők, orvosszakértők, tudósok, műszaki szakemberek és szülők nemzetközi, tudományágakat átfogó együttműködésével.