A lista vége
Dove
- Márka: Dove; Terméknév: Tusfürdő Advanced Care Deeply Nourishing, 400 ml; Ár: 1 745 Ft; Alapár: 400 ml (5 Ft / 1 ml); Árréscsökkentés logó; 4,867 5 csillagból 120 értékelés alapján; Elérhetőség: Állapot zöld Rendelhető, Állapot szürke dm üzlet kiválasztása
- Márka: Dove; Terméknév: Tusfürdő Hydrate duopack, 900 ml; Ár: 2 229 Ft; Alapár: 900 ml (3 Ft / 1 ml); Árréscsökkentés logó; 4 5 csillagból 6 értékelés alapján; Elérhetőség: Állapot zöld Rendelhető, Állapot szürke dm üzlet kiválasztása
- Márka: Dove; Terméknév: Advanced Care Krémtusfürdő Replenishing, 400 ml; Ár: 1 745 Ft; Alapár: 400 ml (5 Ft / 1 ml); Árréscsökkentés logó; 5 5 csillagból 62 értékelés alapján; Elérhetőség: Állapot zöld Rendelhető, Állapot szürke dm üzlet kiválasztása
A lista vége
Kényeztető törődés, hogy jól érezd magad a bőrödben!
A Dove már több, mint két évtizede törekszik arra, hogy kampányain keresztül a szépség sokszínűségét mutassa meg. A márka töretlenül dolgozik azért, hogy a szépséget az önbizalom, és ne a szorongás forrásává tegye minden generáció számára, és hisz abban, hogy minden nő képes megtalálni a valódi szépséget önmagában, mely az öröm és az önkifejezés forrásává válhat.
A márka az egész világon mindenütt segít a fiataloknak abban, hogy pozitívabban gondolkodjanak a külsejükről, hogy növeljék az önbizalmukat és kihozzák magukból a legtöbbet. A Dove célul tűzte ki, hogy segítsen a következő generációnak a pozitív énkép kialakításában, az önbecsülés felépítésében és a szépségpotenciál kiaknázásában. Ebből a jövőképből és küldetésből született meg a Dove Önbizalom Program, melyet iskolákba visz be a márka világszerte, mindebben a testkép szakterületének vezető szakértőivel működik együtt, hogy bizonyíték alapú eszközöket fejlesszen ki céljai elérése érdekében.
Ezenkívül a márka elkötelezett az éghajlatváltozás elleni harc mellett is. A Dove küldetése, hogy csökkentse a műanyag hulladék mennyiségét, ezért flakonjai 100% újrahasznosított műanyagból készülnek*. A Dove erdővédelmi projekt az első lépés azon célon belül, hogy a márka 2030-ig elősegíti 1,5 millió hektár föld, erdő és óceán védelmét és újratermelését globálisan. A Dove és nemzetközi állatvédő szervezetek együttes erővel küzdenek az állatkísérletek beszüntetéséért is.
Változtassuk meg a szépséget!
*kivéve kupak