A youtuber Dagi Bee és a dm közösen fejlesztik ki az új BEETIQUE márkát, amely 30 sminkterméket foglal magába. A kollekció fénypontja többek között egy holo-pigmentet tartalmazó szájfény, amelynek receptúráját exkluzívan a dm-mel közös márkának hoztak létre.

Dagi Bee youtuber
Dagmara Nicole Kazakov 4 millió Youtube feliratkozójával és több, mint 5 millió Instagram követőjével Németország legsikeresebb social media sztárjai közé tartozik. A 24 éves influencer 2012 óta tartja lázban a közösségét szépség- és életvitel témájú videókkal, s jelentősen befolyásolta a Youtube világát. A Youtube-sztár 2015 -ben nyerte meg először a Nickelodeon Kids’ Choice Award díját Kedvenc Videoblogger kategóriában. Ezt további olyan kitüntetésen követték, mint a Signsaward 2016 -ban („Shooting Star in der Kommunikation”) és a Youtube Legendsaward.
Exkluzív együttműködés: dm x BEETIQUE
A szakértőkből álló csapat 2016 óta dolgozott együtt Dagi Bee social-media influencerrel és férjével Eugen Kazakovval a kozmetikai termékek fejlesztésén: a receptúrától kezdve, a csomagoláson és dizájnon át egészen a termékek gazdag választékáig és a márka megjelenéséig minden apró részletet felügyeltek. „Egyértelmű elképzelésem volt. Egy olyan kozmetikai márkát szerettem volna létrehozni, amely minden szépség-rajongó számára magas minőséget, innovációt és szépségtrendeket kínál – kortól függetlenül. Emiatt hihetetlenül boldog vagyok, hogy együtt dolgozhattam a dm-mel és lehetőségem adódott exkluzívan eljuttatni a BEETIQUE márkát minden dm üzletbe és az online shopba is”, mesélte a blogger.
A BEETIQUE kézikönyvre kattintva további információk is elérhetők a termékekről.

